Vraag

MIJNKPN

  • 6 October 2015
  • 1 reactie
  • 493 keer bekeken

Ik heb een particulier mobiel abonnement dat zakelijk word gebruikt.

Nu probeer ik een MijnKPN te krijgen.

Het activeren is gelukt, maar het lukt niet om hier een mobiel abonnement aan te koppelen.

Ik krijg dan de melding dat het een product is voor consumenten en zou niet gekoppeld kunnen worden.

wat gaat hier mis ???

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo huibert,

Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Aan de hand van de melding die u krijgt, heeft u mogelijk een MijnKPN account aangemaakt binnen de zakelijke omgeving. Zou u eens willen proberen om via deze link een account aan te maken? Indien u al een gebruikersnaam heeft voor het consumenten forum, kunt u inloggen met dit account en uw mobiel abonnement toevoegen.

Er wordt momenteel gelukkig gewerkt aan KPN ID, om de verwarring tussen verschillende account omgevingen te voorkomen.

Ik verneem graag van u of het lukt. Ik help u graag!

Reageer