Ik heb een particulier mobiel abonnement dat zakelijk word gebruikt.
Nu probeer ik een MijnKPN te krijgen.
Het activeren is gelukt, maar het lukt niet om hier een mobiel abonnement aan te koppelen.
Ik krijg dan de melding dat het een product is voor consumenten en zou niet gekoppeld kunnen worden.
wat gaat hier mis ???
Hallo huibert,
Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D
Aan de hand van de melding die u krijgt, heeft u mogelijk een MijnKPN account aangemaakt binnen de zakelijke omgeving. Zou u eens willen proberen om via deze link een account aan te maken? Indien u al een gebruikersnaam heeft voor het consumenten forum, kunt u inloggen met dit account en uw mobiel abonnement toevoegen.
Er wordt momenteel gelukkig gewerkt aan KPN ID, om de verwarring tussen verschillende account omgevingen te voorkomen.
Ik verneem graag van u of het lukt. Ik help u graag!
Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D
Aan de hand van de melding die u krijgt, heeft u mogelijk een MijnKPN account aangemaakt binnen de zakelijke omgeving. Zou u eens willen proberen om via deze link een account aan te maken? Indien u al een gebruikersnaam heeft voor het consumenten forum, kunt u inloggen met dit account en uw mobiel abonnement toevoegen.
Er wordt momenteel gelukkig gewerkt aan KPN ID, om de verwarring tussen verschillende account omgevingen te voorkomen.
Ik verneem graag van u of het lukt. Ik help u graag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.