Sticky

MijnKPN uitgelegd

  • 5 augustus 2016
  • 0 reacties
  • 781 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Overzicht, eenvoud en eigen controle zijn enkele woorden om MijnKPN te omschrijven. Het complete zelfservice portaal voor u als klant, om alle producten zelf te beheren. Hierin kunt u facturen inzien, gegevens wijzigen, technische problemen oplossen en nog veel meer. De genen die het al langere tijd gebruiken, hebben wel gemerkt dat MijnKPN continu in ontwikkeling is. Elke dag kijken wij naar de veel gestelde klantenvragen, klachten en opmerkingen van u als klant, om het platform te blijven verbeteren.

Afhankelijk van het zakelijk product kan MijnKPN er heel verschillend uitzien. Verreweg de meest geavanceerde versie is voor klanten die gebruik maken van een Alles -in-1 of een InternetPlusBellen pakket. Om bij de juiste versie uit te komen, klikt u eerst rechtsboven op Zakelijk en vervolgens op MijnKPN.

In het volgende scherm kunt u een keuze maken uit Mobiel, Internet TV & Vast bellen en Cloud. Onder het middelste kopje vindt u de vijf vaste zakelijke producten. Kies te allen tijde het juiste product. Kijk bij twijfel op uw factuur, links bovenaan ziet u het zakelijke productbenaming. Het kan ook zijn dat u zakelijk gebruik maakt van een consumentenproduct. Klik in dat geval in het startpagina eerst op Privé en vervolgens op MijnKPN. Kiest u voor Cloud, dan wordt u direct doorgeleid naar het Selfservice Portal voor clouddiensten.

Nog géén MijnKPN of het wachtwoord vergeten?
Als u nog geen account hebt aangemaakt, kunt u heel simpel een nieuw account aanmaken door de stappen te volgen. Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u door middel van het opgeven van uw gebruikersnaam en emailadres uw wachtwoord herstellen. Als u niet meer weet wat uw gebruikersnaam is of geen toegang meer hebt tot het opgegeven emailadres, is dat geen reden voor paniek. U kunt altijd een nieuw MijnKPN account registreren en uw zakelijk product opnieuw koppelen. Het kan enkele dagen duren voor dat het product gekoppeld is.

Voor gebruikers met Alles -in-1 of InternetPlusBellen is er een nieuwe handige optie. U kunt namelijk uw emailadres instellen als gebruikersnaam. Stelt u zich voor dat u uw persoonlijke e-mail of uw info@mijnbedrijf.nl e-mailadres instelt als gebruikersnaam. De kans dat u niet meer in uw MijnKPN account komt doordat u de gebruikersnaam niet meer weet of geen toegang meer hebt tot het opgegeven emailaccount wordt aanzienlijk kleiner. Daarnaast kunt u in hetzelfde MijnKPN account ook uw mobiele producten koppelen en extra producten toevoegen.

Mogelijkheden MijnKPN
Afhankelijk van het product waarvoor u ingelogd bent, Krijgt u een menu met verschillende opties en daaronder alle mogelijkheden hieraan gerelateerd. Zoals eerder gezegd, kunt u voor clouddiensten gebruik maken van het Selfservice Portal. Als u een gebruiker bent van het Zakelijk Internet pakket, hebt u bij aansluiting inloggegevens ontvangen hiervoor. U kunt in het geval u het wachtwoord bent vergeten, deze herstellen via het MijnKPN inlogscherm. Bent u een KPN ÉÉN klant? Dan hebt u inloggegevens voor MijnKPN Beheer en ontvangen bij uw bestelling.

Ondernemerspakket & ISDN/PSTN


Alles in 1 & Internet plus bellen


Binnen het MijnKPN portaal kunt u:
  • Inzien welke producten u afneemt en wat de samenstelling is van deze producten. Daarnaast kunt u deze producten wijzigen en extra opties aan- en uitzetten.
  • Al uw facturen inzien en downloaden voor eigen administratie. Ook ziet u of er achterstallige betalingen zijn en welke facturen reeds zijn voldaan.
  • Uw persoons-, betalings- en contactgegevens inzien en eventueel wijzigen. Daarnaast vindt u hier uw klantnummer en de looptijd van uw contract.
  • Instellingen vinden voor al uw producten en uw privacy instellingen aanpassen. U kunt uw telefoon(centrale) beheren en uw e-mailinstellingen wijzigen.

Serviceportaal
KPN biedt u een uitgebreide serviceportaal waar veel gestelde vragen worden beantwoord. Daarnaast kunt u ook de meeste veelvoorkomende problemen zélf oplossen. U wordt dan door een handige menu geleidt van probleem vaststelling tot oplossing. Denk daaraan een doorschakeling regelen, problemen met traag internet, Wifi-kanaal wijzigen en Wifi optimaliseren.

MijnKPN App
Probeer ook de MijnKPN. Deze kunt u downloaden voor iOS, Android en Windows. De app biedt de meeste mogelijkheden die de web versie ook biedt, op een aantal beperkingen na. U kunt bijvoorbeeld via de app tot maximaal zes maanden terug facturen inzien.



Handige links:
- Internet & Bellen: Fit for the future met VoIP!
- Internet & Bellen: Bent u reeds bekend met stercodes?
- Internet & Bellen: Lijnkaping: de FAQ
- Forum: Introductie het zakelijk forum KPN
- Forum: Indexpagina Blogs & Artikelen

0 reacties

Geen reactie

Reageer