Vraag

MijnKPN werkt niet

  • 15 April 2015
  • 7 reacties
  • 929 keer bekeken

Na het inloggen in mijnkpn zakelijk kan ik alleen facturen raadplegen.

Ik kan de rest niet openen.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste lab400,

Welke dienst(en) neemt u af bij KPN? Zou u willen toelichten welke onderdelen niet geopend kunnen worden? Wij helpen u graag!
Hallo Tim,

Ik heb mobiel bellen en mobiel internet diesten bij KPN.

Bij het klikken op Online behher, bestellen, nummerbeheer krijg ik de volgende mededeling:

"Door het overzetten van de bestelmogelijkheden naar een nieuw MijnKPN-omgeving, is het tijdelijk niet mogelijk om op deze pagina .....".

mijn gebruiker naam is lab400
Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag Lab400, 

Ik heb mijn collega Cindy gevraagd dit voor je te bekijken. Ze is van de afdeling KPN Zakelijk Mobiel en weet hier meer van. Ze zal u morgen een berichtje sturen met meer informatie of vragen stellen wanneer ze meer gegevens van u nodig heeft.

Met vriendelijke groet,

Burhan
Goedemorgen Lab400,

Er is een update die uitgevoerd wordt in de MijnKPN omgeving, waardoor u deze melding heeft gehad. Als het goed is, dient dit vandaag eind van de dag verholpen te zijn. Wilt u laten weten of dat daadwerkelijk zo is?

Ik zie uw reactie graag tegemoet. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Beste Cindy,

De update van afgelopen weekend heeft niet geholpen.

Er is geen enkele verandering.

Met vriendelijke groet,

R. Laabar
Beste Cindy,

De update van afgelopen weekend heeft niet geholpen.

Er is geen enkele verandering.

Met vriendelijke groet,

R. Laabar

LAB400 B.V.
Goedemorgen R. Labaar,

Dat is vervelend! Zou u mij in een https:///t5/Over-het-KPN-Forum/Een-priv%C3%A9bericht-versturen-en-ontvangen/m-p/1696#M17 willen voorzien van het 06- of klantnummer en de NAW-gegevens van de contractant? Dan ga ik laten uitzoeken waarom dit niet meer naar behoren werkt en hoe ik dit voor u kan verhelpen. 

Met vriendelijke groet,

Marcia

Reageer