Wij kunnen al geruime tijd niet ons abonnement (zakelijk mobiel bellen/internet) beheren via MijnKPN. Alleen de facturen zijn in te zien.
Er komt dan de melding
Door het overzetten van de bestelmogelijkheden naar een nieuwe MijnKPN-omgeving, is het tijdelijk niet mogelijk om op deze pagina een nieuw abonnement af te sluiten, een nieuw toestel te bestellen of een bestaand abonnement te wijzigen.
Voor het bestellen van een nieuw abonnement en/of toestel kunt u contact opnemen met de Klantenservice via het gratis nummer 0800-0105. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Zodra de vernieuwde MijnKPN-omgeving voor u beschikbaar is, ontvangt u per e-mail nieuwe inloggegevens.
Excuses voor het ongemak.
Dit is al een hele tijd zo, dus wij vroegen ons af of er iets fout zit. Een andere post hier op dit forum had dit probleem namelijk ook, en daar hoorde het niet zo te zijn.
Beste mjholmwood,
Dit is geen fout van uw account. Er wordt nog altijd gewerkt aan de nieuwe MijnKPN omgeving, het kan daardoor zijn dat u deze melding nog een lange tijd blijft houden. Ik kan u alleen maar verzoeken om de nieuwe MijnKPN af te wachten. Indien u een wijziging wil doorvoeren, kunt u contact opnemen met de klantenservice of met ons.
Dit is geen fout van uw account. Er wordt nog altijd gewerkt aan de nieuwe MijnKPN omgeving, het kan daardoor zijn dat u deze melding nog een lange tijd blijft houden. Ik kan u alleen maar verzoeken om de nieuwe MijnKPN af te wachten. Indien u een wijziging wil doorvoeren, kunt u contact opnemen met de klantenservice of met ons.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.