Vraag

MijnKPN zakelijk Producten

  • 6 November 2018
  • 3 reacties
  • 426 keer bekeken

Hallo,

Zodra ik de optie producten keus in de nieuwe MijnKPN zakelijk krijg ik een foutmelding:

MijnKPN Zakelijk

De OIdC parameter redirect_uri is niet bekend
Neem contact op met de helpdesk.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik help u graag. Welk product wilt u aanmelden?
Ik wil gewoon onze mobiele abonnementen zien.
Reputatie 5
Badge +5
@Infoloket3

Oké, dus even voor mijn beeld. U logt in op de MijnKPN omgeving, klikt op de optie 'producten' en vervolgens verschijnt direct deze foutmelding?

Ik heb het doorgezet naar mijn collega's die onze website en de MijnKPN omgevingen beheren om na te vragen waar de foutmelding vandaan komt.

Zodra ik hier antwoord over heb ontvangen kom ik weer bij u terug.

Reageer