Vraag

Niet alle mobiele nummers zichtbaar in MijnKPN

  • 3 februari 2021
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Beste,

Wij hebben onder  ons (zakelijke) klantnummer 3 mobiele abonnementen afgesloten. Zojuist de MijnKPN omgeving geactiveerd en zie maar 2 van de 3 nummers gekoppeld in MijnKPN. Kunt u aangeven hoe ik het derde nummer ook in die omgeving te zien krijg?


3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @Wilmab ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik heb aan de hand van het klantnummer in uw profiel het account opgezocht en zie de 3 aansluitingen naar voren komen. Ik zie daar ook direct waarom een van de nummers niet zichtbaar is. Een van de nummers heeft namelijk een (oud) Zakelijk Mobiel Onbeperkt abonnement en deze abonnementen kunnen gekoppeld worden aan MijnKPN Zakelijk en niet aan de MijnKPN omgeving waar de Kleinzakelijk Mobiel abonnementen aan gekoppeld worden. 

Aangezien het Zakelijk Mobiel Onbeperkt abonnement een verouderd abonnement is en het nummer contractvrij is hebben we wel de mogelijkheid om te kijken naar een verlenging van het abonnement. Hiermee kunnen we abonnement dan ook omzetten naar Kleinzakelijk Mobiel, zodat dit nummer ook in deze MijnKPN omgeving toegevoegd kan worden.

Goedemorgen Rik,

Hartelijk dank voor je snelle reactie! Ik ga met het contractvrije abonnement aan de slag.

Ik wens je een fijne dag!

Reputatie 6
Badge +6

Hi Wilma, 

Geen enkel probleem hoor!
Als je hier hulp bij nodig hebt dan zitten we voor je klaar. We denken graag met je mee :grin:

Reageer