Beantwoord

opstarten Mijn Gesprek lukt niet


Hallo,

Ik heb een toestel IPhone 5 waarvan Mijn gesprek blijft 'hangen' tijdens het opstarten.

Het toestel is al aan/uit gezet en de app opnieuw geïnstalleerd. Toestel heeft de laatste softwareversie.

Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Rashid 20 augustus 2018, 14:18

Dat geeft niks, alsnog bedankt voor het antwoord 🙂 .

Op dit moment is het moeilijk voor mij om aan te geven wat precies het probleem veroorzaakt. Ik adviseer u een mail te sturen naar apps@kpn.com en het aan hen voor te leggen. U kunt dan het beste gelijk uw mobiele telefoonnummer, klantnummer en naam contractant meesturen. Zij kunnen tips geven over wat u kunt doen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hi @HEW,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Wat vreemd dat u dit probleem ervaart. Er is 13 augustus voor het laatst een update uitgevoerd. Hoelang hebt u hier al last van?
Beste Rashid,

Dit is sinds 1,5 week ongeveer. Dit is een toestel van een medewerker. Ik ben zelf vandaag weer begonnen vandaar mijn reactie nu pas.
Reputatie 5
Badge +4
Dat geeft niks, alsnog bedankt voor het antwoord 🙂 .

Op dit moment is het moeilijk voor mij om aan te geven wat precies het probleem veroorzaakt. Ik adviseer u een mail te sturen naar apps@kpn.com en het aan hen voor te leggen. U kunt dan het beste gelijk uw mobiele telefoonnummer, klantnummer en naam contractant meesturen. Zij kunnen tips geven over wat u kunt doen.

Reageer