Ik heb een toestel IPhone 5 waarvan Mijn gesprek blijft 'hangen' tijdens het opstarten.
Het toestel is al aan/uit gezet en de app opnieuw geïnstalleerd. Toestel heeft de laatste softwareversie.
Hoe kan ik dit oplossen?
Beste antwoord door Rashid
Dat geeft niks, alsnog bedankt voor het antwoord
.
Op dit moment is het moeilijk voor mij om aan te geven wat precies het probleem veroorzaakt. Ik adviseer u een mail te sturen naar apps@kpn.com en het aan hen voor te leggen. U kunt dan het beste gelijk uw mobiele telefoonnummer, klantnummer en naam contractant meesturen. Zij kunnen tips geven over wat u kunt doen.
Bekijk origineel

Op dit moment is het moeilijk voor mij om aan te geven wat precies het probleem veroorzaakt. Ik adviseer u een mail te sturen naar apps@kpn.com en het aan hen voor te leggen. U kunt dan het beste gelijk uw mobiele telefoonnummer, klantnummer en naam contractant meesturen. Zij kunnen tips geven over wat u kunt doen.