Beantwoord

opstarten Mijn Gesprek lukt niet

  • 20 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 215 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een toestel IPhone 5 waarvan Mijn gesprek blijft 'hangen' tijdens het opstarten.

Het toestel is al aan/uit gezet en de app opnieuw geïnstalleerd. Toestel heeft de laatste softwareversie.

Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Rashid 20 augustus 2018, 14:18

Dat geeft niks, alsnog bedankt voor het antwoord 🙂 .

Op dit moment is het moeilijk voor mij om aan te geven wat precies het probleem veroorzaakt. Ik adviseer u een mail te sturen naar apps@kpn.com en het aan hen voor te leggen. U kunt dan het beste gelijk uw mobiele telefoonnummer, klantnummer en naam contractant meesturen. Zij kunnen tips geven over wat u kunt doen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Dat geeft niks, alsnog bedankt voor het antwoord 🙂 .

Op dit moment is het moeilijk voor mij om aan te geven wat precies het probleem veroorzaakt. Ik adviseer u een mail te sturen naar apps@kpn.com en het aan hen voor te leggen. U kunt dan het beste gelijk uw mobiele telefoonnummer, klantnummer en naam contractant meesturen. Zij kunnen tips geven over wat u kunt doen.
Beste Rashid,

Dit is sinds 1,5 week ongeveer. Dit is een toestel van een medewerker. Ik ben zelf vandaag weer begonnen vandaar mijn reactie nu pas.
Reputatie 5
Badge +5
Hi @HEW,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Wat vreemd dat u dit probleem ervaart. Er is 13 augustus voor het laatst een update uitgevoerd. Hoelang hebt u hier al last van?

Reageer