Vandaag opnieuw een aanmaning gekregen terwijl ik al jaren een automatische incasso heb. Al maanden krijg ik deze dreigende aanmaningen binnen terwijl ik de maand ervoor het weer heb geregeld met een "SERVICE"medewerker.
15 mobiele abonnementen
36 websites
Backuponline
Hoe kan dit in godsnaam ontstaan, bestaan en nooit meer worden opgelost.
Slechtste bedrijf van Nederland.
Met vriendelijke groeten,
Mark
Dag Mark,
Er gaat duidelijk iets niet zoals het hoort. Erg vervelend dat u hier telkens achteraan moet. Dat is niet de klantervaring die KPN graag ziet voor haar klanten. Ik help u hier graag mee.
Ik maak uit uw bericht op dat u veel abonnementen hebt, en voor het gemak alles via automatische incasso wenst te betalen. Klopt het dat dit voor sommige abonnementen maar niet wil lukken?
In dit geval zou ik graag de factuurnummer(s) ontvangen in een privébericht. Wilt u ook uw postcode/huisnummer, naam van contractant/bedrijf en mobiel telefoonnummer willen sturen?
Ik hoor graag uw reactie en hoop samen met u naar een oplossing te kunnen werken.
Met vriendelijke groet,
Burhan
Er gaat duidelijk iets niet zoals het hoort. Erg vervelend dat u hier telkens achteraan moet. Dat is niet de klantervaring die KPN graag ziet voor haar klanten. Ik help u hier graag mee.
Ik maak uit uw bericht op dat u veel abonnementen hebt, en voor het gemak alles via automatische incasso wenst te betalen. Klopt het dat dit voor sommige abonnementen maar niet wil lukken?
In dit geval zou ik graag de factuurnummer(s) ontvangen in een privébericht. Wilt u ook uw postcode/huisnummer, naam van contractant/bedrijf en mobiel telefoonnummer willen sturen?
Ik hoor graag uw reactie en hoop samen met u naar een oplossing te kunnen werken.
Met vriendelijke groet,
Burhan
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.