Ik kan nu nergens op luisteren omdat ik simpelweg niet kan inloggen wat ik ook doe.
Nu las ik dat jullie deze kunnen loskoppelen en dat ik dan weer opnieuw met activatiecode spotify kan installeren op tv, ipad, tel en pc. Heb ook gelezen dat ik hierna contact op moet nemen met spotify om mijn playlisten terug te laten zetten. Als dit correct is zou ik graag deze procedure willen starten
Beste antwoord door Tim
Dag @Rens , welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Interessante vraag, het klopt dat hier geen eenvoudige oplossing voor bestaat. Een workaround is vervolgens inderdaad het ontkoppelen van de Premium licentie van KPN zodat we deze opnieuw kunnen vrijgeven voor een nieuw account. Dat betekent dat het accountinstellingen verloren gaan. Spotify kan daar verdere ondersteuning bij bieden.
Bedankt voor het invullen van uw klantnummer, ik heb meteen een nieuwe aanvraag gedaan voor de activeringscode. Ik heb uw kpnmail e-mailadres hiervoor ingevuld. U ontvangt de nieuwe code binnen 24 uur. Daarmee kunt u uw nieuwe account activeren.
Graag verneem ik of dat is gelukt!
Bekijk origineel

Interessante vraag, het klopt dat hier geen eenvoudige oplossing voor bestaat. Een workaround is vervolgens inderdaad het ontkoppelen van de Premium licentie van KPN zodat we deze opnieuw kunnen vrijgeven voor een nieuw account. Dat betekent dat het accountinstellingen verloren gaan. Spotify kan daar verdere ondersteuning bij bieden.
Bedankt voor het invullen van uw klantnummer, ik heb meteen een nieuwe aanvraag gedaan voor de activeringscode. Ik heb uw kpnmail e-mailadres hiervoor ingevuld. U ontvangt de nieuwe code binnen 24 uur. Daarmee kunt u uw nieuwe account activeren.
Graag verneem ik of dat is gelukt!