Vraag

spotify code kwijt

  • 17 januari 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Badge

Ik heb geen code meer om spotify te activeren, als ik deze opvraag dan word er aangegeven dat mijn emailadres en telefoonnummer niet bekend zijn. Mvg Jerry 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Goedemorgen @Jerry Teiwes, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

Ik kijk graag met u mee wat er precies gaande is en hoe het Spotify account geregistreerd staat. Kunt u uw klantnummer in uw forumprofiel invullen en dat mij laten weten wanneer u dit gedaan heeft? 

Dan pak ik uw gegevens erbij en kijk ik direct met u mee.

Badge

Hoi Matthew,

 

Ik heb mijn gegevens aangevuld in mijn profiel, hoor graag van je.

Met vriendelijke groet Jerry 

Reputatie 2
Badge +2

Goedemorgen Jerry,

 

Ik heb het voor u nagekeken en zie dat het Spotify account op dit moment al geactiveerd is. Is de gebruikersnaam van Spotify bij u bekend? Als dit zo is kan ik een wachtwoord reset mail sturen. Mocht de gebruikersnaam/account niet bij u bekend zijn kunt u mij een privébericht sturen zodat ik enkele gegevens met u kan verifiëren en het account mogelijk resetten. 

Reageer