Ik heb geen code meer om spotify te activeren, als ik deze opvraag dan word er aangegeven dat mijn emailadres en telefoonnummer niet bekend zijn. Mvg Jerry
Goedemorgen
Ik kijk graag met u mee wat er precies gaande is en hoe het Spotify account geregistreerd staat. Kunt u uw klantnummer in uw forumprofiel invullen en dat mij laten weten wanneer u dit gedaan heeft?
Dan pak ik uw gegevens erbij en kijk ik direct met u mee.
Hoi Matthew,
Ik heb mijn gegevens aangevuld in mijn profiel, hoor graag van je.
Met vriendelijke groet Jerry
Goedemorgen Jerry,
Ik heb het voor u nagekeken en zie dat het Spotify account op dit moment al geactiveerd is. Is de gebruikersnaam van Spotify bij u bekend? Als dit zo is kan ik een wachtwoord reset mail sturen. Mocht de gebruikersnaam/account niet bij u bekend zijn kunt u mij een privébericht sturen zodat ik enkele gegevens met u kan verifiëren en het account mogelijk resetten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.