Vraag

spotify code kwijt

  • 17 January 2020
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

Badge

Ik heb geen code meer om spotify te activeren, als ik deze opvraag dan word er aangegeven dat mijn emailadres en telefoonnummer niet bekend zijn. Mvg Jerry 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Goedemorgen @Jerry Teiwes, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

Ik kijk graag met u mee wat er precies gaande is en hoe het Spotify account geregistreerd staat. Kunt u uw klantnummer in uw forumprofiel invullen en dat mij laten weten wanneer u dit gedaan heeft? 

Dan pak ik uw gegevens erbij en kijk ik direct met u mee.

Badge

Hoi Matthew,

 

Ik heb mijn gegevens aangevuld in mijn profiel, hoor graag van je.

Met vriendelijke groet Jerry 

Reputatie 4
Badge +2

Goedemorgen Jerry,

 

Ik heb het voor u nagekeken en zie dat het Spotify account op dit moment al geactiveerd is. Is de gebruikersnaam van Spotify bij u bekend? Als dit zo is kan ik een wachtwoord reset mail sturen. Mocht de gebruikersnaam/account niet bij u bekend zijn kunt u mij een privébericht sturen zodat ik enkele gegevens met u kan verifiëren en het account mogelijk resetten. 

Reageer