hallo,
ik heb per ongeluk het verkeerde spotify account gekoppeld met premium, hoe zou ik dat weer kunnen veranderen?
Groetjes,
Annette van der Veen
Goedemiddag Annet, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Op de pagina Spotify veelgestelde vragen vind u meer informatie over het aan- en afmelden van uw Spotify account.
Ik kan eventueel de actievatiecode voor u achterhalen mocht u deze gegevens niet meer hebt en opnieuw moeten aanmelden. Ik hoor graag van u of het is gelukt.
Op de pagina Spotify veelgestelde vragen vind u meer informatie over het aan- en afmelden van uw Spotify account.
Ik kan eventueel de actievatiecode voor u achterhalen mocht u deze gegevens niet meer hebt en opnieuw moeten aanmelden. Ik hoor graag van u of het is gelukt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.