Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen en/of ook registreren op MijnKPN?

  • 23 september 2017
  • 2 reacties
  • 196 keer bekeken

ja waarom kan niet inloggen ook niet registrenen ja de hele website van kpn is echt onzin ik kan niet inloggen ik kan mij niet registrenen ja ik kan niets doen ja wat is dat kan mij imenand bellen aub voor deze evraag mijn nr is *gemodereerd*, ja vandaag bellen over een uur aub groeten asanovic predrag.ik ben niet te vreden over inloggen en mijn kpn nee helemaal teleurgesteld bel mij aUB VANDAAG OM 14 UUR JA VANDAAG MIJ BELLEN DAT IEMAND KAN UITLEG DOENJA WAT IS GOED EN WAT NIET GROETEN ASANOVIC PREDRAG.

*gemodereerd ivm de privacy regels op het Zakelijk KPN Forum
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 23 september 2017, 14:17

Hallo @asanovic,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

De inhoud en toon van je bericht zijn ietwat ongepast, maar natuurlijk wil ik je graag helpen. Ook heb ik jouw telefoonnummer verwijderd uit het bericht op basis van de privacy regels op dit Zakelijk KPN Forum.

Zou je mij eens rustig uit willen/kunnen leggen wat er precies aan de hand is? Ik lees dat je niet kunt inloggen op MijnKPN, graag zou ik willen weten welke (fout)meldingen je allemaal te zien krijgt.

Probeer eens op een rustige/duidelijke manier uit te leggen welke stappen je hebt genomen en waar het precies fout gaat volgens jou. Op basis van deze gegevens kunnen de leden van het KPN @Forum Team je zeker verder helpen en het probleem voor je oplossen. 😎

Contact met KPN: Uiteraard kun je altijd de KPN helpdesk bellen of via de KPN Chat optie even contact zoeken met een KPN medewerker.

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @asanovic,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

De inhoud en toon van je bericht zijn ietwat ongepast, maar natuurlijk wil ik je graag helpen. Ook heb ik jouw telefoonnummer verwijderd uit het bericht op basis van de privacy regels op dit Zakelijk KPN Forum.

Zou je mij eens rustig uit willen/kunnen leggen wat er precies aan de hand is? Ik lees dat je niet kunt inloggen op MijnKPN, graag zou ik willen weten welke (fout)meldingen je allemaal te zien krijgt.

Probeer eens op een rustige/duidelijke manier uit te leggen welke stappen je hebt genomen en waar het precies fout gaat volgens jou. Op basis van deze gegevens kunnen de leden van het KPN @Forum Team je zeker verder helpen en het probleem voor je oplossen. 😎

Contact met KPN: Uiteraard kun je altijd de KPN helpdesk bellen of via de KPN Chat optie even contact zoeken met een KPN medewerker.

Succes!
Reputatie 7
Hallo @asanovic,

Helaas heb ik verder geen reactie meer van je ontvangen, op zowel mijn bovenstaande forumbericht en mijn "Persoonlijk Bericht". Ik markeer jouw topic dan ook nu met de status "opgelost" op basis van mijn bovenstaande reactie als "Beste Antwoord". Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust hier op ons forum. We helpen je natuurlijk altijd graag met welke vraag dan ook m.b.t. de KPN Producten en Diensten!

Succes!

Reageer