*gemodereerd ivm de privacy regels op het Zakelijk KPN Forum
Beste antwoord door BerendDeMeyer
Hallo @asanovic ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
De inhoud en toon van je bericht zijn ietwat ongepast, maar natuurlijk wil ik je graag helpen. Ook heb ik jouw telefoonnummer verwijderd uit het bericht op basis van de privacy regels op dit Zakelijk KPN Forum.
Zou je mij eens rustig uit willen/kunnen leggen wat er precies aan de hand is? Ik lees dat je niet kunt inloggen op MijnKPN, graag zou ik willen weten welke (fout)meldingen je allemaal te zien krijgt.
Probeer eens op een rustige/duidelijke manier uit te leggen welke stappen je hebt genomen en waar het precies fout gaat volgens jou. Op basis van deze gegevens kunnen de leden van het KPN@Forum Team je zeker verder helpen en het probleem voor je oplossen.
Contact met KPN: Uiteraard kun je altijd de KPN helpdesk bellen of via de KPN Chat optie even contact zoeken met een KPN medewerker.
Succes!
Bekijk origineel
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
De inhoud en toon van je bericht zijn ietwat ongepast, maar natuurlijk wil ik je graag helpen. Ook heb ik jouw telefoonnummer verwijderd uit het bericht op basis van de privacy regels op dit Zakelijk KPN Forum.
Zou je mij eens rustig uit willen/kunnen leggen wat er precies aan de hand is? Ik lees dat je niet kunt inloggen op MijnKPN, graag zou ik willen weten welke (fout)meldingen je allemaal te zien krijgt.
Probeer eens op een rustige/duidelijke manier uit te leggen welke stappen je hebt genomen en waar het precies fout gaat volgens jou. Op basis van deze gegevens kunnen de leden van het KPN

Contact met KPN: Uiteraard kun je altijd de KPN helpdesk bellen of via de KPN Chat optie even contact zoeken met een KPN medewerker.
Succes!