Vraag

zakelijk mobiel koppelen aan MijnKPN

  • 25 May 2017
  • 3 reacties
  • 1195 keer bekeken

Ik kan mijn zakelijke mobiele telefoon niet koppelen aan mijn zakelijke MijnKPN. Wat nu?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @owdejong-zakelijk,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! :D

Natuurlijk help ik u graag met het koppelen van uw Zakelijk Mobiel abonnement aan Mijn KPN. Nu ben ik benieuwd of u een bepaalde foutmelding heeft gekregen of op wat voor manier u de koppeling wilde maken? Daarnaast wil ik ook graag weten wat u via de Mijn KPN omgeving wilt doen/kunnen inzien?

Wilt u mij in een privébericht uw mobiele telefoonnummer, de postcode en huisnummer, naam van de contractant, uw gebruikersnaam voor uw zakelijke Mijn KPN én de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag,

Bedankt voor het opsturen van uw gegevens!
Ik heb de hulp ingeschakeld van een specialist op het gebied van Zakelijk Mobiel. De reden dat u op dit moment de koppeling niet kunt maken is een algemeen probleem :(

Er is onlangs, achter de schermen, flink onderhoud geweest aan de systemen voor de mobiele abonnementen. Vanuit dit onderhoud is het probleem met Mijn KPN naar voren gekomen en men is nog druk bezig om dit op te lossen. Er zit op dit moment dus niets anders op dan af te wachten tot dit probleem opgelost is. Tot mijn spijt is er nog geen verwachte oplostijd voor dit probleem.
Reputatie 7
Badge +6
Goedenavond @owdejong-zakelijk,

Het heeft even moeten duren, maar er zijn ontwikkelingen op het gebied van mijn KPN voor Zakelijk Mobiel. U kunt zich nu registreren, zodat de omgeving aangemaakt en gevuld kan worden. Om dit in gang te zetten en aan te kunnen laten maken kunt u terecht op de registratiepagina op onze website. Laat u mij weten of het gelukt is?

Reageer