Beantwoord

Zakelijke vaste telefonie abonnement toevoegen aan MijnKPN

  • 4 maart 2016
  • 1 reactie
  • 288 keer bekeken

Ik probeer een zakelijk vaste telefonie te koppelen aan onze MijnKPN account. Voor activatie kan ik kiezen uit het gebruik van een activatiecode of via de zelfservicelijn.

De activatiecode zou op de facturen moeten staan maar deze kan ik niet vinden. Wel staat er een code voor het gebruiken van een digitale factuur, maar deze werkt niet voor het activeren in MijnKPN.

Activeren via de zelfservicelijn lijkt ook niet te lukken. Er zou een faxformulier ingevuld moeten worden welke in meerdere browsers niet tevoorschijn komt. Bij doorklikken wordt vermeld dat de aanmelding voltooid is maar ik heb niets ingevuld behalve het betreffende telefoonnummer, dus dat betwijfel ik.

Kan iemand van KPN via PM mij helpen?
icon

Beste antwoord door Tim 4 maart 2016, 16:32

Hallo @Arjan3, welkom bij de zakelijke community van KPN! :D



Leuk dat u deze vraag op het forum stelt. Mijn eerste gedachte is meteen dat u een ander type abonnement heeft welke niet in MijnKPN gekoppeld kan worden. Dit abonnement wordt namelijk vermoedelijk vanuit een ander systeem gefactureerd en kan niet aan MijnKPN worden toegevoegd. U kunt wel uw facturen digitaal per e-mail ontvangen. U kunt hiervoor via deze link aanmelden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Arjan3, welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Leuk dat u deze vraag op het forum stelt. Mijn eerste gedachte is meteen dat u een ander type abonnement heeft welke niet in MijnKPN gekoppeld kan worden. Dit abonnement wordt namelijk vermoedelijk vanuit een ander systeem gefactureerd en kan niet aan MijnKPN worden toegevoegd. U kunt wel uw facturen digitaal per e-mail ontvangen. U kunt hiervoor via deze link aanmelden.

Reageer