Kleinzakelijk

Hoe activeer ik mijn simkaart?

  • 27 May 2020
  • 2 reacties
  • 6915 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • KPN Community Manager
  • 163 reacties

 

Nieuwe simkaart

Als u een nieuw abonnement afsluit, of overstapt naar Kleinzakelijk KPN Hussel mobiel, ontvangt u van ons een nieuwe simkaart. Als dat zo is, dient deze natuurlijk geactiveerd te worden. Normaliter gaat dat via de link simkaart activeren.

 

Problemen bij activatie

Mocht het niet lukken om de simkaart te activeren via de site, kan dat te maken hebben met het feit dat de contractdatum van het abonnement nog niet is ingegaan, of dat de nummer-portering nog plaats moet vinden. Mocht u het niet zeker weten, laat dan in dit topic een reactie achter zodat we het voor u kunnen controleren.

 

Interessant voor u:


2 reacties

Ik wil mijn kaart activeren, maar hij geeft aan technisch probleem met activatie 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Avdros,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik help je graag verder om de simkaart te activeren. Gaat het om een vervangende of een nieuwe simkaart? En als ik het goed begrijp krijg je de foutmelding als je de simkaart via de pagina uit het bovenstaande topic probeert te activeren, toch?

Ik wil je vragen om het klantnummer van het betreffende mobiele abonnement in je forumprofiel in te vullen zodat ik mee kan kijken. Je mag dit eventueel ook in een privébericht naar mij toe sturen in combinatie met het simkaartnummer van de nieuwe simkaart. 

Reageer