KPN EEN MKB

Nieuwe MijnGesprek app voor KPN EEN MKB

  • 5 October 2022
  • 0 reacties
  • 341 keer bekeken
Nieuwe MijnGesprek app voor KPN EEN MKB
Reputatie 7
Badge +6
  • KPN Community Manager
  • 2444 reacties

Als ondernemer wilt u altijd en overal in control zijn over uw bereikbaarheid. Om u hierbij te helpen hebben we de MijnGesprek app. Op 15 november 2022 komt de huidige variant van de MijnGesprek app te vervallen en staat er een gloednieuwe app voor u klaar. Om ervoor te zorgen dat u altijd en overal optimaal gebruik kunt maken van uw diensten helpen we graag bij het in gebruik nemen van de nieuwe app.

Nieuwe functionaliteiten

Met de nieuwe versie van de MijnGesprek app introduceren we een aantal nieuwe functionaliteiten:

  • Whatsapp knop om collega’s en lokale contacten snel een appje te sturen 
  • Push notificaties voor voicemail en gemiste gesprekken 
  • Contacten altijd bij de hand met het vernieuwde online telefoonboek 
  • Nieuwe look & feel


Inloggen

Nadat de update van de MijnGesprek app heeft plaatsgevonden moeten u en uw collega’s opnieuw inloggen. We kunnen ons voorstellen dat jullie de inloggegevens niet bij de hand hebben en dat dir vragen oproept. Inloggen in de app doet u met een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze gegevens staan in MijnKPN Zakelijk.


Volg deze stappen om bij de inloggegevens in MijnKPN Zakelijk te komen:

  1. Login bij uw MijnKPN Zakelijk 
  2. Ga naar de tegel ‘Telefooncentrale’ en klik op ‘Beheer en instellingen’
  3. Klik op de tegel ‘Gebruikersbeheer’
  4. Gebruik de zoekbalk om de gebruiker op te zoeken*
  5. Klik op ‘Gebruikersprofiel’. Hier staat de gebruikersnaam voor de MijnGesprek app
  6. U kunt zelf een wachtwoord kiezen of een wachtwoord genereren
  7. Klik op ‘Gebruiker opslaan’. U kunt nu naar de MijnGesprek app om in te loggen

*Wilt u meerdere accounts instellen volg dan de instructies vanaf stap 8 op de MijnGesprek pagina. 

Lukt het niet om in MijnKPN Zakelijk in te loggen of ziet u de telefooncentrale niet? Dan hebt u niet de juiste rechten. Raadpleeg de technisch beheerder om de gegevens opnieuw in te stellen.

 

Mocht u er aan de hand van deze instructies niet uitkomen of heeft u aanvullende vragen, laat hieronder een reactie achter en we helpen u graag verder!


0 reacties

Geen reactie

Reageer