Kleinzakelijk

Vervroegd aflossen toestelkrediet

  • 15 October 2020
  • 0 reacties
  • 1066 keer bekeken
Vervroegd aflossen toestelkrediet
Reputatie 7
Badge +6
  • KPN Community Manager
  • 2444 reacties

Wanneer u een nieuw mobiel abonnement bij ons bestelt kunt u ervoor kiezen om ook een nieuw toestel aan te schaffen. Daarbij bepaalt u zelf hoe u het toestel betaalt, in één keer of middels een gespreide betaling. Ongeacht de keuze die u maakt, de totale toestelprijs blijft altijd gelijk. Als u kiest voor een gespreide betaling worden deze kosten als krediet (oftewel een lening) geregistreerd bij het BKR. Dit is een positieve registratie, net zoals de mogelijkheid om rood te staan bij de bank.

Een maandelijkse betaling van het toestel is een alternatief om hoge eenmalige kosten voor het nieuwe toestel te voorkomen, maar uw situatie kan gaandeweg veranderen. Het is daarom mogelijk om het bedrag ,dat u gespreid betaalt, eerder af te lossen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als u een lening of een hypotheek wilt afsluiten.

Voor het vervroegd aflossen van toestelkrediet gelden de volgende voorwaarden:

  • Het toestelkrediet is afgesloten op 1 mei 2017 of later. Hebt u eerder een toestelkrediet afgesloten, dan is het niet mogelijk om het bedrag  in 1 keer af te lossen.
  • Er zijn geen openstaande (factuur)bedragen
  • Indien u overstapt naar een andere provider of uw abonnement wordt beëindigd, dan kan de aflossing niet versneld worden, dit gebeurt automatisch op de laatste factuur
  • Het is niet mogelijk om het toestelkrediet in delen af te lossen


Om de aflossing van het toestelkrediet te regelen vult u het formulier in. Vervolgens krijgt u binnen 2 werkdagen een e-mail met een iDEAL-link om het gehele bedrag te betalen. Zodra de betaling ontvangen is, krijgt u binnen 5 werkdagen een bevestiging dat de BKR-registratie wordt beëindigd.

Interessant voor u:


0 reacties

Geen reactie

Reageer