Beantwoord

3 sim only abonnementen aangevraagd

  • 17 februari 2020
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Goedemorgen KPN, 

8 Februari heeft mijn collega telefonisch 3 sim-only abonnementen aangevraagd telefonisch. Tot op heden zijn de simkaarten nog niet binnen gekomen. Nu heeft hij zojuist weer gebeld en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Zouden jullie eens kunnen kijken of de bestelling goed is gegaan? 

Ik zet het klantnummer in mijn accountdetails.

Met vriendelijke groet,

Vincent

icon

Beste antwoord door Rashid 17 februari 2020, 12:19

Hi Vincent,

Zoals beloofd ben ik voor jullie op onderzoek gegaan en van wat ik heb begrepen zijn de orders geannuleerd. Dat is dus de reden dat de simkaarten nooit geleverd zijn. Excuses dat dit niet eerder is gecommuniceerd! 

Ik help jullie graag bij het plaatsen van nieuwe orders en dan zouden de simkaarten deze week nog bezorgd kunnen worden. Wilt dat ik nieuwe orders plaats?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Goedemiddag @Vincent123,

Bedankt dat u ons hiervoor benadert. Uiteraard help ik u en uw collega graag met het uitzoeken waar de 3 sim only simkaarten zijn gebleven. Goed dat u meteen het klantnummer hebt ingevuld. Met dat klantnummer ben ik meteen op onderzoek gegaan en vooralsnog vind ik 1 order voor een Kleinzakelijk sim only abonnement. Die order is geplaatst op 12 februari 2020 en op 13 februari 2020 bezorgd.

Als het goed is heeft uw collega een orderbevestiging ontvangen na het plaatsen van de orders. Wilt u mij een privé bericht sturen met de overige ordernummers? Dan ga ik graag verder op onderzoek.

Hi Rashid,

Ik heb de ordenummers via een privebericht naar je toe verzonden.

Met vriendelijke groet,

Vincent

Reputatie 5
Badge +10

Bedankt voor het sturen van de ordernummers. Ik ga het uitzoeken en kom bij u terug zodra ik meer weet 🙂.

Groet,
Rashid

Reputatie 5
Badge +10

Hi Vincent,

Zoals beloofd ben ik voor jullie op onderzoek gegaan en van wat ik heb begrepen zijn de orders geannuleerd. Dat is dus de reden dat de simkaarten nooit geleverd zijn. Excuses dat dit niet eerder is gecommuniceerd! 

Ik help jullie graag bij het plaatsen van nieuwe orders en dan zouden de simkaarten deze week nog bezorgd kunnen worden. Wilt dat ik nieuwe orders plaats?

Hi Rashid,

Ja graag, kan je voor ons een nieuwe order plaatsen voor 3 sim only abonnementen Hussel 10 gb / onbeperkt bellen, maandelijks opzegbaar.

Ik kan zelf niet de autorisaties goedkeuren voor KPN abbonementen, wel kan ik je de gegevens van de gemachtige per privebericht sturen. Ik zal hem informeren dat jij gaat bellen.

Met vriendelijke groet,

Vincent

Reputatie 5
Badge +10

Prima, dan ga ik de order opnieuw voor jullie invoeren. Om de order in te kunnen voeren heb ik nog wel enkele gegevens nodig. Kunnen de ontbrekende gegevens in het privé bericht aangevuld worden?
 

Reageer