Vraag

4G USA werkt niet

  • 20 July 2019
  • 3 reacties
  • 273 keer bekeken

Ik ben in het Westen van USA. Ik heb geen toegang meer tot internet met 4G. Provider die automatisch wordt geselecteerd is AT&T. Handmatig switchen naar T-Mobile werkt niet. Toestel aan/uitzetten lost ook niets op, airplane mode aan/uit ook niet. Toetel IPhone XR.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @IohnV, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Hebt u wellicht sms-jes gekregen over uw bundel limiet? Hebt u behalve AT&T en T-Mobile nog andere providers handmatig geprobeerd? Ik kijk ook graag vanuit hier mee in uw account. Hiervoor heb ik de volgende gegevens van u nodig: 06-nummer, bedrijfsnaam, klantnummer, uw volledige naam en geboortedatum. Deze kunt u in een privébericht naar mij toe sturen.
Beste Mohammad,
mijn nummer is 06-********. Abonnement via **** in Amstelveen. ********. Ik heb geen limiet. Ik ontvang wel elke dag veel sms-jes met de info over kosten bellen ed in de US van 1200. Ik heb al meerdere providers gehad. Gisteren USA connect oid.
Reputatie 5
Badge +5
Goedenavond @IohnV,

Ik zie dat het hier gaat om een Large Enterprise account. In dat geval hebt u een vaste aanspreekput (accountmanager) die u kunt inschakelen hiervoor. U kunt het beste intern navragen wie dit is om zo snel als mogelijk tot een oplossing te komen. Ik heb namelijk geen toegang tot uw gegevens.

Reageer