Vraag

4G USA werkt niet

  • 20 July 2019
  • 3 reacties
  • 273 keer bekeken

Ik ben in het Westen van USA. Ik heb geen toegang meer tot internet met 4G. Provider die automatisch wordt geselecteerd is AT&T. Handmatig switchen naar T-Mobile werkt niet. Toestel aan/uitzetten lost ook niets op, airplane mode aan/uit ook niet. Toetel IPhone XR.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedenavond @IohnV,

Ik zie dat het hier gaat om een Large Enterprise account. In dat geval hebt u een vaste aanspreekput (accountmanager) die u kunt inschakelen hiervoor. U kunt het beste intern navragen wie dit is om zo snel als mogelijk tot een oplossing te komen. Ik heb namelijk geen toegang tot uw gegevens.
Beste Mohammad,
mijn nummer is 06-********. Abonnement via **** in Amstelveen. ********. Ik heb geen limiet. Ik ontvang wel elke dag veel sms-jes met de info over kosten bellen ed in de US van 1200. Ik heb al meerdere providers gehad. Gisteren USA connect oid.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @IohnV, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Hebt u wellicht sms-jes gekregen over uw bundel limiet? Hebt u behalve AT&T en T-Mobile nog andere providers handmatig geprobeerd? Ik kijk ook graag vanuit hier mee in uw account. Hiervoor heb ik de volgende gegevens van u nodig: 06-nummer, bedrijfsnaam, klantnummer, uw volledige naam en geboortedatum. Deze kunt u in een privébericht naar mij toe sturen.

Reageer