Beantwoord

Abo Factuur Mobiel

  • 5 May 2017
  • 6 reacties
  • 184 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
22 september a.s. is de einddatum van mijn huidige contract voor mobiele telefonie.
Ik heb begrepen dat ik per 23 mei het abo kan verlengen.
Natuurlijk wil ik gunstige acties afwachten 😳. Daarom mijn vraag : tot wanneer kan/moet ik uiterlijk aangeven naar welk abo ik wil wijzigen en welke gegevens heeft u hiervoor nodig ?
icon

Beste antwoord door Rick S. 5 May 2017, 18:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi Hanneke,

Leuk om u weer op het forum te zien! :D
Heel verstandig dat u op het juiste moment wacht met het verlengen van het mobiele abonnement.
In principe bent u vrij om zelf te bepalen wanneer u wilt verlengen. Uw huidige abonnement blijft namelijk ook na de einde contractdatum gewoon actief. Let u bij een verlenging wel op de veranderingen omtrent het (gespreid) betalen van een nieuw toestel. Klik hier voor alle informatie over deze veranderingen.

Natuurlijk zijn de meeste gegevens al bij ons bekend. Echter zijn er voor een verlenging wel wat gegevens nodig. Hieronder een overzicht van de gegevens:

- Legitimatiebewijsnummer (paspoort/rijbewijs/ID kaart)
- Uitgifte- en vervaldatum legitimatie
- Geboortedatum

Als er gegevens zoals bijvoorbeeld het mailadres voor de facturen of het rekeningnummer moeten wijzigen willen we dit natuurlijk ook graag weten.
Reputatie 1
Badge
Hallo Rick.
Het betreft een sim-only abo dus (gespreid) betalen van een nieuw toestel is niet van toepassing.

Ik weet dat mijn huidige abo ook na einde contractdatum actief blijft, echter wordt dit dan een stuk duurder ( was nl. ook een actie ) vandaar dat ik op tijd wil wijzigen naar een ander abo. Ik snap alleen niet goed hoe het zit met dat verlengen : einddatum is 22 september, verlengen/wijzigen mogelijk vanaf 23 mei.....????
Houdt dit in dat als ik een aantrekkelijke actie zie, ik mijn huidige abo van 23 mei tot tegen 22 september kan wijzigen ?
Reputatie 7
Badge +6
Hi Hanneke,

Bij een sim-only abonnement is deze verandering in betaling van een toestel inderdaad niet van toepassing ;)

Het is contractueel gezien mogelijk om het abonnement 4 maanden vóór de einde contractdatum te verlengen en te wijzigen. U heeft dus in deze periode de mogelijkheid om uit te kijken naar aantrekkelijke acties en het abonnement te verlengen.

Ik hoop hiermee uw vragen beantwoord te hebben. Als ik u kan ondersteunen bij de verlenging van het abonnement, dan hoor ik dat natuurlijk graag!
Reputatie 1
Badge
Hallo Rick (of collega)
Ik zie op jullie site een 2-jarig sim-only abonnement geldig binnen Nederland, 1GB, 200 bel/sms voor 20 euro.
Begrijp ik het goed dat als ik mijn huidige abo wijzig naar bovengenoemd abo :
- er nog steeds 5,- korting berekend wordt omdat er meerdere mobiele abo's op ons adres lopen ?
- er nog steeds gratis onderling gebeld kan worden met alle KPN telefoonnummers op ons adres ?
- er nog steeds onderling MB's gedeeld kunnen worden met alle nummers op ons adres ?

- En hoe zit het na 1 juni ; kan ik dan de MB's,sms en belminuten zowel in Nederland als EU gebruiken ? ( omdat het eigenlijk een abo is voor Nederland....?? )
- En zou ik het nieuwe abo bijvoorbeeld op 22 of 23 juli kunnen laten ingaan ?
Reputatie 1
Badge
Ehm, vergeet ik nog te vragen wat het huidige abo eigenlijk zou gaan kosten na verloop contractdatum ( dus als ik niets onderneem ) ?
Reputatie 7
Badge +6
Hi Hanneke,

Daar ben ik weer! ;)
Is dit het abonnement dat u bedoelt?
Voor het gemak ga ik hier even van uit. Als dit niet het abonnement is corrigeert u mij alstublieft.

Mocht u voor dit abonnement kiezen blijft u profiteren van KPN Compleet. U krijgt dan dus nog steeds € 5,- korting per mobiel abonnement, gratis onderling bellen, verdubbeling van de bundels én het delen van MB's. Daarnaast klopt het tevens ook dat u na 1 juni de bundels in de EU kunt gebruiken. Op dit moment is het dat de bundels bij dit abonnement alleen nog binnen Nederland. geldig zijn.
Bij een verlenging van een abonnement kunnen we ook een wensdatum invoeren en het abonnement op een specifieke datum in laten gaan. Mag ik vragen waarom u het abonnement op 22 of 23 juli in wilt laten gaan?

Tot slot zoek ik graag uit wat u na de einde contractdatum gaat betalen voor uw huidige abonnement. Hiervoor heb ik logischerwijs wel het mobiele telefoonnummer nodig. Middels deze link kunt u mij het telefoonnummer in een privébericht sturen.

Reageer