Vraag

Activeren van een vervangende simkaart mislukt telkens

  • 25 May 2017
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

Sinds gisteren probeer ik de simkaart die ik van KPN kreeg toegestuurd te activeren, maar ik krijg steeds de melding dat het mislukt is omdat de combinatie 06-nummer en simkaartnr niet bekend is bij KPN, Hoe lossen we dit op?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Welkom op het zakelijke KPN Forum!

Vervelend dat het koppelen niet werkt, kan je in je profiel het klantennummer EN het simkaart nummer toevoegen onder het kopje "klantnummer"? Dan kan een KPN medewerker je net iets sneller helpen 🙂

Hier een link naar de profiel instellingen:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Het oude en nieuwe klantnr stond er al in. Ik heb het simkaart nummer er aan toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +6
Top! Als mede-klant kan ik dat namelijk niet zien 😉 Maar dit maakt het voor KPN wel makkelijker om je te helpen.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @hmager,

Nogmaals welkom op het Zakelijk KPN Forum! :D

Een hele goede tip van Sjors waardoor ik het direct heb kunnen vinden en kunnen controleren. Ik heb begrepen dat u vanochtend mijn collega Deborah heeft gesproken. Zij vertelde mij dat er inmiddels weer een nieuwe simkaart onderweg is. Zodra deze simkaart binnen is, kunt u deze wél activeren.

Kan ik u wellicht nog met andere zaken helpen?

Reageer