Ik heb vanmorgen een sms ontvangen dat ik ben afgesloten en kan binnen 30 minuten weer aangesloten zijn als ik direct met ideal ga betalen.
Waarom kan ik het niet betalen met mijn andere bankrekening dan bekend staat bij kpn??
Beste Sojero, welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Sorry voor deze late reactie, de volgende keer zorgen we voor een snellere reactie. Beloofd!
Is het gelukt om weer aangesloten te komen? Het is mogelijk om met een ander rekeningnummer uw factuur te betalen. Zorg er voor dat uw klantnummer vermeld staat in de omschrijving.
Graag verneem ik van u of het gelukt is en of er vragen zijn.
Sorry voor deze late reactie, de volgende keer zorgen we voor een snellere reactie. Beloofd!
Is het gelukt om weer aangesloten te komen? Het is mogelijk om met een ander rekeningnummer uw factuur te betalen. Zorg er voor dat uw klantnummer vermeld staat in de omschrijving.
Graag verneem ik van u of het gelukt is en of er vragen zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.