Vraag

Afkoopsom bij overstap van zakelijk naar privéabonnement

  • 10 November 2017
  • 4 reacties
  • 198 keer bekeken

Mijn zakelijk mobiel abonnement is overgezet naar privé mobiel abonnement. Op het laatste factuur wordt een afkoopsom in rekening gebracht. Ik heb voldaan aan alle voorwaarden en het contract netjes uitgediend. Tevens is er bij het overzetten niets gezegd over een afkoopsom.
Woensdag 08/11 gebeld met de helpdesk zakelijk. Ik zou donderdag 09/11 rond 17u terug gebeld worden helaas is dit niet gebeurd.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Structuur,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁
Het is vreemd dat er een afkoopsom berekend is, wanneer het zakelijke contract al verlopen was. Dat zou niet moeten kunnen.
En daarnaast is het absoluut niet netjes dat de terugbelafspraak niet nagekomen is. Natuurlijk duik ik hier graag voor u in en zoek ik uit wat er precies gebeurt is.

Wilt u mij in een privébericht het mobiele nummer, het oude & nieuwe klantnummer, postcode + huisnummer en de naam van de contractant/bedrijf sturen?
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Structuur,

Bedankt voor uw privébericht!
Ik ben direct op onderzoek gegaan en ik zie dat de afkoopsom inderdaad onterecht berekend is. Dit had de collega, die de order geplaatst heeft direct moeten verrekenen, maar dat is niet gebeurt. De afkoopsom die berekend is wordt op de eerstvolgende factuur weer verrekend! Houd het voor de zekerheid in de gaten en geef weer een gil als het niet goed gegaan is. En natuurlijk hoor ik het ook graag als u nog andere vragen heeft 😉
@Rick, dank voor het oplossen!

Goed weekend!
Reputatie 7
Badge +6
Graag gedaan hoor!
Als u nog andere vragen heeft, weet u mij te vinden ☺️

Goed weekend!

Reageer