Vraag

Alle inkomende oproepen blokkeren

  • 11 april 2018
  • 4 reacties
  • 2132 keer bekeken

Hallo,
Ik wil graag alle inkomende oproepen blokkeren voor de komende tijd. Nummers 1 voor 1 blokkeren is geen optie.
Ik heb het volgende geprobeerd:
(1) *35*0000*11#
Geeft melding: Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code
(2) Telefoon > Instellingen > Meer instellingen > Oproepen blokkeren > Spraakoproep > Alle inkomende oproepen > (er dient een 4 cijferige wachtwoord opgegeven te worden?)
Geeft melding: Kan gegevens niet lezen / Oproep blokkeren geweigerd.
Kan iemand vertellen welk 4 cijferige wachtwoord verwacht wordt? SIM unlock pin en 0000/1234 geprobeerd.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Aclypse, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Alle inkomende oproepen uitzetten zou ik eventueel voor u kunnen inschakelen. Daarvoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou u in een privébericht mij uw 06-nummer, bedrijfsnaam, postcode, huisnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN willen sturen?
Reputatie 5
Badge +5
Ik heb helaas niks meer van u gehoord, is het inmiddels gelukt?

Goedenavond, ook ik wil graag gebruik maken van de optie om mijn inkomende oproepen te en blokkeren en automatisch te beantwoorden met een bericht. Als ik dit wil aanzetten (instellingen => oproep blokkeren) vraagt hij om een wachtwoord in te voeren. Als ik mijn code invoer geeft hij aan dat de bewerking is mislukt en ik het later opnieuw moet proberen. Met vriendelijke groet Sander.

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @SANDERH77,

Dit lijkt mij een kwestie van oproepen direct doorschakelen naar voicemail. Dit kunt u op verschillende manieren doen, afhankelijk van het type abonnement wat u afneemt. Als u het via uw eigen apparaat probeert in te stellen, kan ik daar verder weinig over zeggen.

Reageer