Ik heb al eerder iets gelezen over KPN en Reseller (DEP-ID) van Apple, jullie gaven aan dat jullie dat niet hebben. Ik denk dat het voor veel zakelijke klanten wel een mooie optie is, bijvoorbeeld ik moet nu alle toestellen in Nederland inrichten, als we een DEP-ID van jullie hebben, dan is dat niet nodig en kan ik dat op afstand regelen.
Ik weet dat er een mogelijkheid voor jullie bestaat om Apple te contacten en dit wel te krijgen.
Graag hoor ik jullie antwoord hier op, want het zal mij (en waarschijnlijk veel anderen) een hoop werk en tijd schelen.
Voor de informatie ( https://support.apple.com/nl-nl/HT6578 )
En let vooral op:
"Als u aankopen doet bij een deelnemende reseller maar de DEP Reseller ID niet weet, neemt u contact op met de reseller. Als de reseller nog niet deelneemt aan het apparaatinschrijvingsprogramma, kunt u deze doorverwijzen naar de distributeur of het Apple-accountteam voor meer informatie."
Graag hoor ik van jullie.
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel