bellen
sim-card is geactiveerd van mijn zakelijk abonnement, Echter wanneer ik een nummer wil intoetsen en dus iemand wil bellen wordt ik naar de voicemail geleid. Waarom kan ik niet bellen?
Bedoel je de eigen voicemail of de voicemail van degene die je belt?
In het eerste geval zal er waarschijnlijk iets niet goed werken. Kan je in dat gevoel in je profiel je klantnummer invullen? Dan kan een KPN moderator mee kijken..
In het eerste geval zal er waarschijnlijk iets niet goed werken. Kan je in dat gevoel in je profiel je klantnummer invullen? Dan kan een KPN moderator mee kijken..
Hele goede vraag van @SjorsK ! Ik ben ook erg benieuwd of u de voicemail van de andere partij hoort of uw eigen voicemail?
Welkom op het zakelijke forum@Raymond Albers 😃
Welkom op het zakelijke forum
Dag @Raymond Albers , ik heb uw topic verplaatst naar de categorie Mobiele abonnementen en toestellen.
Als u nog vragen hebt, verneem ik graag uw reactie.
Als u nog vragen hebt, verneem ik graag uw reactie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.