Vraag

bereikbaarheid mobiel telefoon

  • 2 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Goedemiddag,

Wij hebben al bijna een MAAND geen of nauwelijks bereik met onze mobiele telefoon in en rondom het huis/
de zaak. En 3G ipv 4G,.

Bij de laatste poging (ca. 1,5 week geleden) werd eindelijk toegegeven dat er idd problemen waren met een mast bij ons in de buurt. Dit zou diezelfde dag verholpen worden.
De volgende dag hadden we inderdaad weer 4G ipv 3G. Echter, het bereik is nog steeds uitermate slecht, Wij kunnen dus nog steeds niet bellen.

Het ligt niet aan onze telefoons (hebben al nieuwe gekocht en nieuwe simkaarten). En klanten ondervinden hetzelfde probleem.

Dit kan zo niet langer. Heb meerdere malen uren gebeld en gechat hierover. En bellen met KPN zakelijk kan alleen met de mobiele telefoon want met de vaste lijn kan er niet worden doorverbonden met de betreffende afdeling. Maar er kan in deze omgeving dus niet mobiel gebeld worden.

Via chat kan ik KPN ook niet bereiken. Mijn vraag is dus op welke manier er hier eindelijk iets aan gedaan kan worden!

Graag zo spoedig mogelijk reactie!

MvG,

F. D.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Hebeenvraag, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kan me goed voorstellen dat dit de nodige frustratie opwekt bij jullie, zeker als het al een maand duurt. Ik zoek graag de vorige melding erbij en ga met de collega's van het netwerkbeheer in gesprek hierover. Zou u in een privébericht mij het bedrijfsnaam, klantnummer, uw volledige naam en geboortedatum willen sturen. Verder ben ik benieuwd of jullie verschil merken in het bereik binnen t.o.v. buiten en welke toestellen jullie gebruiken. Ik hoor het graag, dan ga ik hiermee aan de slag!
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens en uitleg!

Ik zie dat er zo'n 20 minuten geleden ook telefonisch contact is geweest door jullie en dat er een netwerkklacht is aangemeld. Laten we de uitkomst hiervan afwachten. Mijn collega's van de mobiele netbeheer gaan de issues onderzoeken. Mocht u mij alsnog nodig hebben, dan hoor ik het graag! 🙂
Ik heb inderdaad na 3,5 uur in de wacht te hebben gestaan contact gehad. De medewerker kon niet iets vinden.
Er is idd een ticket aangemaakt voor verder "onderzoek",

Het kan weer 5 werkdagen duren voordat er contact wordt opgenomen....

Ik hoop van harte dat het dit keer wel wordt opgelost, want een maand zonder mobiel bereik is (zeker omdat het zakelijk is
niet te doen....).

Vriendelijke groet

Reageer