Vraag

Betaalde kosten voor toestel

  • 11 October 2018
  • 3 reacties
  • 186 keer bekeken

Hallo,
Ik heb al een tijd een zakelijk mobiel abonnement. Het toestel hiervan is allang afbetaald, zo vertelde een medewerker mij.
Toch zijn de kosten niet verlaagd en betaal ik mijns inziens al een tijdje teveel.
Hoe kan ik deze kosten terugvragen?
Mvg,
Raymond

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @RaymondS,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Bij uw huidige zakelijke abonnement wordt de afbetaling van het toestel niet als een krediet/lening gezien en is ook niet op die manier in de abonnementskosten verwerkt. Het maandbedrag wijzigt dus niet wanneer de looptijd voorbij is. Zoals bij elke abonnement is het verstandig om te kijken of het abonnement nog bij uw wensen aansluit zodra u mag verlengen. Waar ik wel erg benieuwd naar ben, heeft de medewerker waarmee u hebt gesproken acties voor u uitgevoerd?

In dit geval adviseer ik u om uw abonnement te wijzigen. Mocht u daar hulp bij nodig hebben help ik u graag.
Niet het antwoord waar ik op hoopte.
Reputatie 5
Badge +10
Dat snap ik @RaymondS. Ik kan mij goed voorstellen dat de oude abonnementen verwarring met zich mee brengen. Vandaar dat de kosten tegenwoordig gesplitst zijn en overzichtelijker zijn geworden. Voortaan staat duidelijk op de factuur vermeld hoeveel er nog voor de mobiel afgelost moet worden.

Mocht u hulp nodig hebben bij het omzetten van je abonnement help ik u graag.

Reageer