Vraag

Betaling IPhone xs max 512gb goud.

  • 22 September 2018
  • 1 reactie
  • 119 keer bekeken

Woensdag 19-09-2018 heb ik mijn bestelling geplaatst KPN zakelijk en betaald 1392,- voor de iPhone xs max 512gb goud, maar ik kan tot nu toe geen bestelling terug vinden in mijn order nr? Hoe kan dit gebeuren? Referentie nr staat keurig bij de betaling omschreven.


M vr Gr M. De Vries.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Meike2048,

Welkom op het zakelijk forum van kpn! Ik ben meteen voor u op onderzoek gegaan en ik zie een order staan dat volgende week gepland staat op bezorgd te worden. Als het goed is hebt u een mail ontvangen met de bevestiging van uw order. Daarin zou de juiste ordernummer moeten staan.

Op Mijn Bestelling kunt u inloggen met uw ordernummer en postcode om uw order te volgen.

Reageer