Vraag

BTW op factuur

  • 5 July 2018
  • 4 reacties
  • 388 keer bekeken

Hoe zorg ik dat ik de btw weer op de factuur heb staan?
Waarom is die er eigenlijk afgehaald??

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Met zakelijke abonnementen zou het er in principe op moeten staan, in het geval van consumentenabonnementen staat het er standaard niet op maar de klantenservice kan de optie wel aanzetten.

Heb je toevallig je klantnummer al in je profiel ingevuld? Daarmee kan een KPN medewerker wat makkelijker een knopje voor je indrukken 😉
Reputatie 5
Badge +10
Hi @isabellehamer88,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Begrijp ik goed dat u de BTW weer op uw factuur zichtbaar wil hebben? Daar help ik u graag bij ☺️. Ik zie dat u nog niet uw klantnummer in uw account hebt ingevuld. Het klantnummer is alleen zichtbaar voor mij en mijn collega's. Andere forumleden kunnen uw klantnummer niet zien.

U mag mij ook een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, naam contractant en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer. Dan zorg ik ervoor dat de BTW weer zichtbaar is op uw factuur.
Reputatie 7
Badge +6
Nope, gezien ik ook een klant ben heb ik in verband met privacy geen toegang tot klantgegevens :)

Daarnaast vraag ik het liever een keer te veel dan een keer te weinig 🙂
Thanks! Ga ik doen, maar kun jij zien dat ik dat nog niet heb gedaan dan?

Reageer