Vraag

Bundel verlagen/verhogen en korting?

  • 18 March 2015
  • 1 reactie
  • 760 keer bekeken

Dag, ik denk er over een KPN zakelijk Sim Only abonnement af te sluiten.

Link: https://mobielzakelijk.kpn.com/sim-only

Ik wil graag onbeperkt bellen en sms maar twijfel nog over de bundel. Ik zie in de voorwaarder onder de keuze opties staat dat het abonnement "1 keer per 31 dagen omhoog en omlaag" aangepast kan worden "maar nooit lager dan het abonnement waarop je bent ingestapt".

Ik vroeg mij af welke zin het dan had om iets anders dan de kleinste bundel af te sluiten, en of ik eventueel al binnen een week of dag van 1 naar 5 of 10 GB zou kunnen overstappen. Medewerker heeft dit nagevraagd, en dat zou kunnen. Wel gaf hij later aan dat kortingen vervallen bij het switchen van een bundel.

Laatstgenoemde zie ik nergens staan, ook niet bij de "meer info" knop waar de korting staat beschreven (rechts boven).

- Klopt het dat ik na het afsluiten direct al over kan stappen op een andere, hogere bundel.

- Klopt het dat de korting dan vervalt, waarom staat dit nergens?

1 reactie

Beste pc6826, 

Hartelijk welkom op het Zakelijke Forum van KPN! Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw bericht, nadat u deze op het Consumenten Forum heeft geplaatst, hier ook te plaatsen. Voor zakelijke vragen, kunt u hier ten alle tijden terecht. Uit uw bericht op het Consumenten Forum heb ik begrepen dat u het antwoord inmiddels heeft gevonden op onderstaande vragen. Wellicht heeft u de voorwaarden al gevonden, maar deze kunt u op deze webpagina vinden. 

Kunnen wij u helpen met het afsluiten van uw zakelijke Sim Only abonnement? In dat geval, ontvang ik graag het telefoonnummer waarop we u kunnen bereiken, de tenaamstelling en wanneer we u kunnen bereiken in een privébericht en helpen we u graag verder. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer