Vraag

contactpersonen niet zichtbaar als er gebeld wordt

  • 13 February 2023
  • 3 reacties
  • 251 keer bekeken

Mijn werkgever heeft bij mij een vraag/probleem neergelegd, hij heeft sinds een week of 4 een nieuw telefoontoestel, maar al zijn contactpersonen zijn verdwenen. Ze staan wel in zijn telefoon, maar als hij gebeld wordt, kan hij niet zien wie er belt en dat is (zeker zakelijk gezien) erg irritant. Hij heeft zijn telefoon al een keer helemaal gereset, maar ook daarna bleef hij hetzelfde probleem houden. Ook heeft hij er een ander simmetje in gedaan van een andere provider en dan kan hij wel alle nummers zien en doet hij het wel goed. Dit ligt dus echt bij KPN.

Het gaat om zijn eigen nummer 0654694664

Op het forum heeft hij onder het kopje "inkomende gesprekken zijn onbekend ook al staat de beller in mijn adresboek" gezien dat er meerder mensen dit probleem hebben en dat dit wellicht te maken heeft met een update van KPN zelf. Volgens de berichten op het forum is dit een bekend probleem. Hier was ene meneer Bateau met dit probleem en uiteindelijk is dit voor deze man (na 20 dagen) opgelost.

Nou... heel verhaal...
Maar zou jij ons hierbij kunnen helpen? Het probleem is dus dat alle bellers binnenkomen met een anoniem nummer. Dit moet aangezet worden.

Dank je wel alvast voor je reactie!


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hallo @ILEX 

Aangezien jij dit topic plaatst voor het nummer wat hoort bij je werkgever heb ik wel wat verificatiegegevens nodig. Zou je mij in een privébericht de naam van de tekenbevoegde kunnen sturen + geboortedatum? 

Tevens hoor ik graag om welk toestel het gaat, en wie hierin precies de contactpersoon is mochten wij bv een ticket aan moeten maken. 🙂

Hi Leroy,

Dank je wel voor je reactie. Inmiddels heeft mijn werkgever zelf iemand benaderd om dit verder af te handelen.

Voor nu laat ik het hier even bij, bedankt en een fijne middag! ☀

 

Reputatie 5
Badge +3

@ILEX prima! Ook een fijne dag gewenst. 👍

Reageer