Vraag

Contract opzeggen

  • 26 mei 2015
  • 1 reactie
  • 339 keer bekeken

Ls,

Zonder in te gaan op de details: de service van de KPN is van een dusdanig niveau, dat het beter voor ons bedrijf en voor de KPN om accuut met elkaar te stoppen. Helaas behandelen alle medewerkers deze wens met het voorstel om in allerlei protocollen te verzanden. Dit terwijl de oorzaak aantoonbaar aan de zijde van de KPN ligt. Is er nou echt niemand binnen de KPN met een 'hands-on' mentaliteit om gewoon zaken direct op te lossen? Heel erg jammer dit.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Dag Niels, 

Dit is niet het gevoel dat KPN u wil geven en de manier waarop KPN service wil verlenen. Heel erg vervelend dat het in uw geval verre van ideaal is verlopen. Ik help u graag! 

Kunt u aangeven wat precies het probleem is, wat niet opgelost wordt? Kunt u aangeven of het hierbij om een mobiel- of vaste telefonieabonnement gaat? 

U mag dit ook in een privébericht toelichten als dat uw voorkeur heeft. U mag dan ook direct uw postcode/huisnummer, naam van contractant/bedrijf en mobiel telefoonnummer meesturen. 

Ik hoor heel graag uw reactie! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer