Vraag

contractovername zakelijk naar prive

  • 27 February 2017
  • 3 reacties
  • 588 keer bekeken

Hallo,

We zijn naar het business centre geweest voor het beëindigen van een zakelijk pakket, maar willen de 2 mobiele abonnementen behouden en omzetten naar prive. Dat kon daar niet maar moest per telefoon. Helaas kon dat ook niet bleek na het bellen met 0800 0403. Nu moest het weer via kpn.com, maar wat bleek dat werkt ook niet. Graag informatie hoe dan wel.

Alvast bedankt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hallo Ben,

Jeetje, u hebt absoluut de toeristische route moeten nemen! Ik pak de GPS er even bij en ga samen met u op onderzoek uit.:)

Zou u mij de telefoonnummers willen doorgeven in een privébericht? Ik wacht af!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Ben,

Bedankt voor uw berichtje!:D

Ik heb de 06-nummers laten checken. Die gaan voorlopig nog niet vervallen, waardoor we het niet direct voor u kunnen regelen.
Maar geen zorgen, ik laat u niet los.

Wat ik wel heb kunnen doen, is een collega opsporen die de websiteaanvragen binnen krijgt. Op die manier kunnen we het proces toch samen monitoren!
Op dit moment is er geen aanvraag binnengekomen, het was dus inderdaad niet goed gegaan via de site.

Zou u het via deze link nogmaals willen proberen? Als u een gil geeft wanneer u hem heeft ingevuld ga ik in de gaten houden of de aanvraag netjes aankomt en afgehandeld wordt deze keer. 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ben,

Ik heb niks meer van je gehoord. Is het gelukt? 🙂

Reageer