Vraag

De blackberry module vervalt vanaf 1 september

  • 27 August 2015
  • 6 reacties
  • 783 keer bekeken

Goedemiddag,
 
De blackberry module vervalt vanaf 1 september dus mijn advies is om
contact met ons op te nemen voor een ander abonnement.
 
 
U kunt ons bereiken op 0800-0105
 
Dit was het email die ik op 06-08-2015 heb ontvangen.

Mijn verbazing is groot omdat ik hiervoor geen communicatie over het stopzetten van de blackberry module had ontvangen.

Ik heb een aantal data only abonnementen met de blackberry bundel.

op 01-07-2015 heb ik zelfs 30 nieuwe aansluitingen aangevraagd en zelfs toen is mij niet gemeld dat het gestopt zou worden.

Graag spreek ik iemand om de voorwaardes na te lopen voor het stoppen van mijn abonnementen.

Mij is op geen enkel moment gecommuniceerd dat jullie met de BIS modulen stoppen dus neem aan dat er een uitzondering op jullie contract mogelijk zou moeten zijn. 

Lijkt me verder ook sterk dat het wettelijk mogelijk is om een jaren contract voor een product/dienst te verkopen waar je van weet de maand er op niet meer te leveren.

inmiddels heb ik de volgende mensen gemailt maar tot op heden geen reactie:

***@kpn.com (waar initieel eerste melding door is gemaakt van het stoppen van jullie product/diens)

bedrijfsrelaties.kpn.mobile@kpn.com (waar ik geen reactie van krijg)

***@kpn.com (waar ik geen reactie van krijg)

***@kpn.com (naar mijn weten mijn account manager maar ook geen reactie)

Naast de klantenservice heb ik ook met jullie collega de heer *** gesproken.

Die was zo vriendelijk mij de niet ontvangen brief voor te lezen.

hier stond het nummer van de firma into telecom maar die zei ook niks voor mij te kunnen betekenen...

graag contact!

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

6 reacties

Goedemorgen,

Welkom op het forum. Heel begrijpelijk dat u ervan schrikt als u een maand van tevoren hierover geïnformeerd wordt! Daarom kijk ik graag met u mee naar wat er voor u mogelijk is. Zou u mij in een privébericht uw klantnummer, bedrijfsnaam en uw achternaam willen sturen? Dan kom ik er z.s.m. op terug. Wilt u me ook laten weten van welk type BlackBerry u gebruik maakt? Het is namelijk zo dat met de nieuwste BlackBerry's (Z10, Q10, Classic, PassPort) deze module helemaal niet meer nodig is! Graag hoor ik van u. 
schrik zit hem voornamelijk in het feit dat jullie mij een dienst/product verkopen die een maand later niet meer zal bestaan.

De rest is pure verbazing.
Schrik was inderdaad niet helemaal het juiste woord in deze situatie. Ik heb contact gehad met de manager en zij heeft aangegeven dat het inmiddels belegd is bij de juiste afdeling. Zij gaan nog contact met u opnemen hierover. Hopelijk bieden ze u een passende oplossing. 
beste kpn

graag wil ik ook hier op reageren

ik heb 24-09-15 een brief van kpn gehad dat het bedrijfsflexibel/bis abo stopt , ik heb 0800-0105 gebeld .gevraagd hoe dit precies in elkaar steekt , maar ik kreeg daar een zeer onvriendelijk persoon te spreken , mijn reactie en vraag is nu :waarom krijg ik pas 24-09-15 bericht dat het per 1 sept 15 stopt ?

en svp bespaar me de moeite om te gaan zeggen dat de nieuwe blackbery"s geen bb module meer nodig hebben

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/506 schreef op https:///t5/Mobiele-abonnementen-en/De-blackberry-module-vervalt-vanaf-1-september/m-p/4023#M92


Goedemorgen,

Welkom op het forum. Heel begrijpelijk dat u ervan schrikt als u een maand van tevoren hierover geïnformeerd wordt! Daarom kijk ik graag met u mee naar wat er voor u mogelijk is. Zou u mij in een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose uw klantnummer, bedrijfsnaam en uw achternaam willen sturen? Dan kom ik er z.s.m. op terug. Wilt u me ook laten weten van welk type BlackBerry u gebruik maakt? Het is namelijk zo dat met de nieuwste BlackBerry's (Z10, Q10, Classic, PassPort) deze module helemaal niet meer nodig is! Graag hoor ik van u. 

 
[/quote]
[/quote]
marcia/kpn

schijnbaar weten jullie niet wat een bis abo is

blackberry is voor kpn schijnbaar onbegrijpelijk , sorry maar ik ben ontzettend "teleurgesteld'in kpn na telefonsch gesprek
Beste j-b,

Van harte welkom op het zakelijke forum! Er is een verschil tussen de brief die u hebt ontvangen en de brief die hierboven wordt genoemd. De brief die u heeft ontvangen, gaat expliciet om het BedrijfsFlexibel abonnement welke u van ons afneemt. Deze komt te vervallen en u krijgt een alternatief aangeboden in de vorm van Zakelijk Mobiel. De abonnementen bieden wij vanaf december 2015 niet meer aan en u mag per direct overstappen naar één van onze huidige abonnementen. 

Met de BIS abonnementen en modules zijn we inderdaad eerder gestopt en hier heeft u in april en juni een brief over hebben moeten ontvangen. Ik maak uit uw bericht op dat dit niet het geval is, is dat correct? 

Mocht u naar aanleiding van één van deze zaken of van beide zaken nog vragen hebben, dan bent u van harte welkom deze hier te stellen. Ik wil u dan vragen om het klantnummer en de bedrijfsnaam van de zaak in een privébericht naar mij te vermelden, zodat ik uw gegevens er bij kan halen en u van de juiste informatie kan voorzien. 

Reageer