De Kleinzakelijke extra’s bij Kleinzakelijk Mobiel

  • 6 April 2020
  • 4 reacties
  • 7320 keer bekeken
De Kleinzakelijke extra’s bij Kleinzakelijk Mobiel
Reputatie 5
Badge +10
  • Oud KPN Medewerker
  • 907 reacties

Bijgewerkt: mei 2021

Onze Kleinzakelijk Mobiel abonnementen hebben alle voordelen van de particuliere abonnementen die wij verkopen. Uiteraard is er wel verschil tussen particulier en zakelijk. Daarom hebben wij speciaal voor onze zakelijke klanten de Kleinzakelijke extra's aan deze abonnementen toegevoegd. In deze blog leggen we uit wat dit precies inhoudt en wat de voordelen voor u zijn. 

  

Zakelijke Helpdesk

Onze Service Experts zitten 7 dagen per week 24/7 voor u klaar. Zij helpen u graag met vragen over uw factuur, product, storing of bestelling. U bereikt de Zakelijk Helpdesk via 0800-0403, via livechat, via Twitter, Facebook of natuurlijk hier op het forum. Een overzicht van alle contactmogelijkheden is terug te vinden op onze Service & Contactpagina
 

Toestel Vervangservice

Voor u als ondernemer is bereikbaarheid natuurlijk van essentieel belang. Daarom wordt KleinZakelijk Mobiel standaard geleverd met Toestel Vervangservice. Dus in geval van schade, defect, verlies of diefstal bent u zo weer bereikbaar. Ook als u het toestel niet bij ons hebt aangeschaft. Binnen 4 uur gratis ontvangt u een vervangend toestel. Het defecte toestel wordt door de koerier meegenomen voor onderzoek en reparatie en . U kunt er altijd voor kiezen de reparatie niet te laten uitvoeren. Dan betaalt u alleen de onderzoekskosten (€30,- exclusief btw).
 

Business VoiceMail

Kunt u zelf even niet opnemen, omdat u bijvoorbeeld in een bespreking bent, dan wilt u natuurlijk nog steeds dat uw klant een professionele begroeting krijgt. KleinZakelijk Mobiel wordt standaard geleverd met Business Voicemail. Hierbij spreekt KPN een persoonlijke en professionele voicemailboodschap voor u in.
 

Factuur

Op uw factuur staan de Kleinzakelijk extra’s apart gespecificeerd. Hierdoor lijkt het misschien op een aanvullende optie waarvoor u apart betaalt. Dit is echter niet het geval. De Kleinzakelijke extras zijn een vast onderdeel van onze Kleinzakelijk mobiel abonnementen. Dit betekent dus ook dat de prijzen, die op de website vermeld staan, inclusief de Kleinzakelijke extra's zijn.  Ondanks dat de extra's apart op de factuur vermeld staan is het dus ook niet mogelijk om de Kleinzakelijke extra's uit het abonnement te verwijderen. Dit kan alleen wanneer u het abonnement bijvoorbeeld gaat verlengen. Dan kan het omgezet worden naar een particulier abonnement waar de extra's niet bij zitten. 

 


 

Interessant voor u:


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hey @Sniper,

Het is mij eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk naar welke informatie je op zoek bent. Wat wil je precies weten? 

Hoe zit het nou met het registreren van krediet bij toestelbetalingen ten opzichte van consumenten? 

Reputatie 5
Badge +10

Hi Sjors, fijn om te lezen dat de blog meer duidelijkheid geeft! Wij hadden gemerkt dat er onduidelijkheden waren met betrekking tot de Kleinzakelijk Extra's en vandaar dat we ermee aan de slag zin gegaan.

Reputatie 7
Badge +6

Heel goed dat het op een rijtje wordt gezet, het is niet altijd even duidelijk wat de verschillen zijn tussen het consumentenaanbod en het kleinzakelijk aanbod. (Nu wel! 😃 ) 

Reageer