Vraag

Dmtf tonen werken niet op KPN WiFiCall

  • 26 November 2018
  • 3 reacties
  • 346 keer bekeken

Wat een geweldige uitvinding, dat KPN WifiCall. Ik ben nu weer bereikbaar in mijn hele bedrijf.

Alleen als ik door mijn octalarm-melder gebeld wordt, kan ik deze niet bedienen met het toetsenblok (dmtf). “Druk op 1”, zegt mijn alarmmelder. Als ik vervolgens 100x op 1 druk, gebeurt er niets. De alarmmelder blijft vragen om op 1 te drukken en verbreekt vervolgens de verbinding.

Via bellen via 4G had ik dit probleem ook, maar heb dit in mijn IPhone opgelost door "Alleen data 4G” te kiezen onder de mobiel netwerk instellingen. Bij "normaal" bellen heb ik dus geen problemen met dmtf-tonen, bij WiFiCall werken de dmtf-tonen niet.

Bovendien kan ik geen voorkeursnetwerk opgeven op mijn iphone 7.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Arjan234,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de wifi call. Het is een nieuwe functie en daardoor ook nog in ontwikkeling. Op dit moment heb ik niet direct een oplossing voor het probleem welke u ervaart. U kunt erop vertrouwen dat de developers wel bezig zijn om wifi call te optimaliseren en alle complicaties te tackelen.
Bedankt voor je reactie, Rashid.

Wil je bovenstaande "wens" doorgeven aan de developers? Er wordt alleen iets aan gedaan, als het probleem bekend is. Er zijn vast meer kpn klanten die hetzelfde probleem ervaren.
Reputatie 5
Badge +10
Hi @Arjan234,

Graag gedaan! Ik zal het doorgeven aan de developers. Waarschijnlijk zijn er meerdere mensen die verschillende issues ervaren. Ik vertrouw erop dat alle issues verholpen zullen worden!

Reageer