Vraag

Door KPN professioneel ingesproken voicemail boodschap verdwenen met invoering visual voicemail

  • 24 July 2018
  • 9 reacties
  • 1602 keer bekeken

Bij het activeren van mijn abonnement enkele jaren geleden, heb ik gebruik gemaakt van de optie om KPN de voicemail boodschap in te laten spreken. Met de invoering van visual voicemail is deze boodschap verdewenen. Hoe kan ik deze weer opnieuw laten inspreken of anders boodschap terug krijgen?

9 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @bernie.pruissen.somfy, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Als u gebruik gaat maken van de nieuwe voicemail verdwijnen inderdaad de oude berichten. U kunt in ons blog over Visual Voicemail hier meer over lezen.
Reputatie 5
Badge +3
Beste @bernie.pruissen.somfy,

Indien u de ingesproken voicemail dienst vanuit KPN weer zou willen activeren (KPN Business Voicemail), dan kunt u dit doen via https://www.kpn.com/zakelijk/mobiel/extra-opties/business-voicemail.htm
Helaas geeft deze pagina steeds pagina steeds de melding "Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel uw gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens."
Reputatie 5
Badge +3
Beste @bernie.pruissen.somfy,

Krijgt u de foutmelding na het invullen van uw mobiele telefoonnummer?
Ja, dat klopt. Zodra ik dat heb ingevuld en op volgende klik krijg ik direct die melding. Nu staat de melding er steeds zodra ik de link open.
Reputatie 5
Badge +3
@ @Mohammad, ik denk dat jij hier wel wat mee kan 😎
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @bernie.pruissen.somfy,

Wellicht kan ik dit intern voor u uitzoeken en u zo verder helpen. Hebt u voor mij in een
privébericht uw bedrijfsnaam, postcode, huisnummer, het 06-nummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN?

@marvinh Ontzettend bedankt voor het meekijken en meedenken!
door mijzelf verwijderd.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @bernie.pruissen.somfy,

Bedankt voor de gegevens en excuses dat het wat langer geduurd heeft. Ik heb een KPN EEN expert hiernaar laten kijken en die geeft aan niet bij uw gegevens te kunnen. Ze geeft aan dat uw abonnement ondergebracht is bij de business partner Score Telecom. U kunt het beste Score Telecom vragen om hiernaar te kijken, want zij kunnen alle instellingen inzien.

Reageer