Beantwoord

Doorschakelen

  • 26 June 2018
  • 3 reacties
  • 717 keer bekeken

Waarom is het doorschakelen van binnenkomende oproepen niet mogelijk op de Iphone als je een KPN abonnement hebt?

Ik ben bij diverse Applestores geweest (ook in het buitenland) en allemaal geven zij aan dat het een probleem is vd provider (KPN). Dat klopt, want bij andere providers werkt dit wel.

Waarom lost KPN dit niet op? Dit probleem is er al een tijdje.
icon

Beste antwoord door Mohammad 27 June 2018, 12:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Hans O, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dit probleem komt mij inderdaad wel bekend voor. Er was ook een eerdere topic over een soortgelijk probleem.

Zou u het volgende stappenplan willen uitproberen?
1. Ga naar instellingen
2. Kies voor ' Mobiele Data'
3. Klik op ' Schakel 4G in'
4. En dan 'Alleen data'
Dag Mohammad. Dat werkt uitstekend. Het is wel een beetje omslachtig. De ‘ouderwetse’ manier mbv het knopje was eenvoudiger zonder de instellingsaanpassingen te moeten doen, maar goed............ hij is weer ingeschakeld. Bedankt.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @han295,

Goed om te horen dat het gelukt is! 😄
Ben ik zeker mee eens, dis is wat omslachtig.

Reageer