Vraag

Doorschakelen met **21* werkt niet

  • 26 juli 2018
  • 1 reactie
  • 401 keer bekeken

Goeiemiddag,

Ik probeer vanuit België een KPN nummer door te schakelen met **21*(nummer)# maar ik krijg steeds bericht dat dit mislukt.

Komt dit doordat ik dit vanuit België probeer? Zijn er manieren om dit te doen?

Alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste @MathijsH,

In het buitenland is het inderdaad niet mogelijk om de zogenaamde feature codes te gebruiken, zoals **21*, Dit werkt alleen indien je verbonden bent met een KPN netwerk. Ik twijfel nu even of je het nummer wel kan doorschakelen via de MijnKPN app of de online portal van MijnKPN, maar zover ik weet is dat hier niet mogelijk. Wat u nog wel kunt proberen is doorschakelen via het toestel zelf, zoals omschreven op https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/doorschakelen.htm

Reageer