Vraag

Doorschakelen naar buitenlands nummer?

  • 24 January 2017
  • 5 reacties
  • 3291 keer bekeken

Blijkbaar lukt het niet om binnenkomende oproepen direct door te schakelen naar een telefoon nummer in het buitenland??
Het lijkt me nochtans dat ik daar ook de keuze zou voor moeten hebben.
Dat het mij geld kost aan doorschakeling ben ik mij ten volle bewust. Maar het is voor mij nu wel eens zo praktisch om die kost dan maar voor lief te nemen en toch door te schakelen.

Hoe kan dit geregeld worden?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hi @harryputter, Rashid heeft u geholpen met de vraag in dit topic. Hopelijk zijn jullie eruit gekomen!
Is deze vraag opgelost ? ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Reputatie 7
Badge +11
Dat is raar, Steven! Ik heb navraag gedaan bij mijn collega's, technisch en administratief gezien moet een doorschakeling naar een buitenlands nummer werken. De manier om dit te realiseren is gelijk aan mijn voorbeeld. Het lukt u wel om met de code een doorschakeling te activeren naar een Nederlands nummer?
Dat klopt, met het voorbeeld zoals gegeven lukt het niet. Ik krijg steeds de melding dat er fout zit in de code...?
Reputatie 7
Badge +11
Dag Steven, welkom op het zakelijke forum van KPN. :)
Poeh.. ..Goede vraag hoor! Ik ben er eigenlijk nog niet mee bekend.

Begrijp ik dat het niet lukt middels onderstaand voorbeeld?
Inschakelen: **21* [ vul het telefoonnummer in ] #

België:
**21*0032xxxxxxxxx#

Ik hoor het graag, anders duiken we er uiteraard dieper in.

Reageer