Vraag

Doorschakeling lukt niet

  • 7 January 2019
  • 6 reacties
  • 1841 keer bekeken

Goeiemorgen!
Allereerst de allerbeste wensen natuurlijk.
Helaas niet helemaal gezond op dit moment. Ik heb de griep en wil graag mijn zakelijke nummer doorschakelen. Dit lukt niet.
Het is een Iphone 6S en iOS 12.1.2. Geprobeerd via de knop doorschakelen in het instellingenmenu bij telefoon en via **21* telnr # belknop. De knop doorschakelen geeft niks, alleen een "wachtrondje" en verder gebeurt er niks. Bij **21* krijg ik een melding: Fout bij uitvoeren verzoek Onbekende fout en dan een hele riedel van wat er allemaal met de registratie instelling is mislukt. Kunnen jullie helpen?

Met vriendelijke groet,
Kathy

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Kathy Westendorp ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u ziek bent en het dan ook nog eens niet lukt om de doorschakeling in te stellen. Zoals ook op de pagina Mobiel toestel gratis doorschakelen ook te zien is hebt u wel de juiste code geprobeerd. Er lijkt dus meer aan de hand. Wilt u in uw forumprofiel uw mobiele telefoonnummer en uw klantnummer invullen, zodat ik op onderzoek uit kan?
Hallo Rick,

Klantnummer is: 613918 en telnr is 0639 344 291. Overigens heeft mijn collega hetzelfde met hetzelfde klantnummer en telnr. 0641 - 090016
Alvast bedankt!

groetjes
Kathy
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Kathy Westendorp ,

Bedankt voor uw bericht!
Houd u er rekening mee dat u de gegevens nu openbaar heeft gestuurd.

Ik ben op onderzoek gegaan en kon de telefoonnummers in eerste instantie niet terugvinden. Ik heb vervolgens gekeken of ik kon achterhalen waar de nummers zijn ondergebracht. Ik krijg een melding dat de nummers vallen onder Telfort Zakelijk. Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik geen toegang heb tot deze abonnementen en daarom niet uit kan vogelen waarom het doorschakelen niet werkt. Ik adviseer u daarom om de vraag bij de helpdesk van Telfort neer te leggen.
Beste Rick, alhoewel ik dit natuurlijk niet zo leuk vind snap ik wat je zegt. Omdat KPN als netwerk in mijn telefoon staat, dacht ik aan het goede adres te zijn.
Met vriendelijke groet
Kathy Westendorp
Reputatie 7
Badge +6
Die gedachte is ook heel logisch hoor! Ik had denk ik hetzelfde gedaan. En ook al valt Telfort onder dezelfde paraplu als KPN zijn de abonnementen toch niet inzichtelijk 😑
In elk geval bedankt voor de moeite. Excuus voor de onbedoelde misleiding.
Ik heb de vraag inmiddels bij Telfort gedropt.
😉

Reageer