Beantwoord

Doorschakkelen

  • 14 december 2017
  • 3 reacties
  • 212 keer bekeken

Hallo, ik wil mijn gsm nummer doorschakkelen naar buitenlands gsm nummer uit Roemenie.
Ik gebruik een Nokia 300 en ik krijg de boodschap request not completed.
Doorschakkelen naar een nederlandse gsm nummer gaat goed. Graag advies hierover, al vast bedankt.
Valentin Andrei
icon

Beste antwoord door SjorsK 14 december 2017, 22:53

Waarschijnlijk staat international call forwarding uit, grootzakelijke klanten kunnen dit aanzetten via de selfservice portal, indien je geen grootzakelijke klant bent zal ik het via Rashid regelen 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @valiandrei,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Met een zakelijk mobiel telefoonnummer moet het mogelijk zijn om een Nederlands mobiele telefoonnummers door te schakelen naar een buitenlands telefoonnummer. Ik kijk graag met u mee waardoor het niet lukt. Wilt u mij een privé bericht sturen met uw mobiel telefoonnummer en het telefoonnummer waar naartoe doorgeschakeld moet worden. Daarnaast ontvang ik ter verificatie uw postcode+huisnummer, naam contractant en de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Reputatie 7
Badge +6
Waarschijnlijk staat international call forwarding uit, grootzakelijke klanten kunnen dit aanzetten via de selfservice portal, indien je geen grootzakelijke klant bent zal ik het via Rashid regelen 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hi @valiandrei,

Omdat we verder geen terugkoppeling meer van u hebben gehad, markeer ik de (re)actie van @SjorsK hier in uw topic als Beste Antwoord! Mocht u toch nog issue(s) ondervinden, dan verneem ik dat graag van u.

Heb een fijn weekend! ?

Reageer