Beantwoord

e-sim buitenland

  • 1 October 2021
  • 4 reacties
  • 304 keer bekeken

Ik zit een tijd in het buitenland en per vandaag een nieuw esim abonnement. Vandaag geprobeerd dit over te zetten maar ik krijg geen verificatie sms binnen. Alle stappen al ondernomen zoals gemeld in jullie eerste bericht. Meerdere keren gebeld met klantenservice en aan jullie kant geen problemen.

In de app geen optie om esim te downloaden, enkel 'simkaart vervangen'.

Ik ben een zakelijke klant en heb mijn nummer eigenlijk per direct nodig.

Kan dit niet geverifieerd worden via jullie.

 

Aanvullend:

Overstap gemaakt van tmobile naar kpn per vandaag.

Samsung galaxy s21+

Mijn abonnement zie ik gewoon in de app

De klantenservice heeft mij verschillende tips gegeven die niet helpen zoals oude simkaart verwijderen, onder instellingen in mijn telefoon nieuwe e-sim zoeken en dan kpn app openen, telefoon uit en aan zetten

icon

Beste antwoord door Rick S. 8 October 2021, 13:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hallo @Rdow en welkom op het zakelijk KPN forum.

Als ik zo het probleem lees, hoop ik ten zeerste dat dat de eSim op afstand te activeren valt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06 nummer en wat klantgegevens? Dan kan ik meteen even meekijken.

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Rdow,

Ik breek even in dit topic in. Leroy is namelijk aan het genieten van een dagje vrij en we hebben een nieuwe update. Wij hebben intern wat hulplijnen ingezet en  als het goed is zie je nu de optie ‘installeer e-sim’ in de MijnKPN app. Wil je dit aub controleren/testen en laten weten of het gelukt is? 

Goedemiddag Rick,

 

Het werkt. Super. Bedankt voor de hulp!!

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag, 

Heel goed om te horen dat het gelukt is! 
Veel plezier met de rest van jouw verblijf daar. En als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, je weet ons te vinden. 

Fijne dag! 

Reageer